Wsparcie techniczne
» Usługi »
Wszyscy Klienci posiadający oprogramowanie ANSYS wraz z wykupioną usługą TECS mogą liczyć na silne, merytoryczne wsparcie techniczne ze strony MESco. Zachęcamy do korzystania z możliwości bezpośredniego kontaktu z doświadczonymi inżynierami i wieloletnimi użytkownikami oprogramowania ANSYS. Zobacz zasady wsparcia technicznego dla Klientów Akademickich.
Rodzaje wsparcia technicznego
- telefoniczne
- mailowe
- online (GoToMeeting, Zoom, lub wybrana platforma Klienta)
Najwięksi Klienci mogą liczyć na darmowy Support Day – jednodniowe konsultacje z użytkownikami i osobami zarządzającymi procesem projektowym w celu omówienia wcześniej przygotowanych tematów technicznych i kwestii związanych z optymalizacją metodologii pracy.
Dodatkowo posiadacze aktywnej usługi wsparcia technicznego mogą liczyć na:
- darmową zmianę serwera licencji ANSYS,
- zniżki na udział w kursach otwartych i na zamówienie,
- rabaty na konsultacje,
- bezpłatne uaktualnienia do najnowszej wersji – ANSYS dwa razy w roku publikuje nową wersję oprogramowania wprowadzając usprawnienia i poprawki,
- zniżki na udział w konferencji SYMULACJA,
- dostęp do bazy darmowych dodatków ANSYS ACT,
- darmową bazę materiałów IDAC,
- bezpłatny udział w organizowanych przez MESco seminariach, wykładach, kursach okolicznościowych.
Prowadzimy również doradztwo techniczne w zakresie sprzętu obliczeniowego HP. Chcemy mieć pewność, że nasi Klienci posiadają optymalną konfigurację sprzętową.
Kontakt do supportu technicznego
32 661 94 42
support[at]mesco.com.pl
Sprawa będzie przekierowana do odpowiednich specjalistów.