Wsparcie techniczne

» Usługi » Wsparcie techniczne

MESco świadczy usługi wsparcia technicznego swoim Klientom

wsparcie techniczne

Wszyscy Klienci posiadający oprogramowanie Ansys wraz z wykupioną usługą TECS mogą liczyć na silne, merytoryczne wsparcie techniczne ze strony MESco. Zachęcamy do korzystania z możliwości bezpośredniego kontaktu z doświadczonymi inżynierami i wieloletnimi użytkownikami oprogramowania Ansys.

Zobacz zasady wsparcia technicznego dla Klientów Akademickich.

Rodzaje wsparcia technicznego

  • telefoniczne
  • mailowe
  • online (GoToMeeting, Zoom, lub wybrana platforma Klienta)

Najwięksi Klienci mogą liczyć na darmowy Support Day – jednodniowe konsultacje z użytkownikami i osobami zarządzającymi procesem projektowym w celu omówienia wcześniej przygotowanych tematów technicznych i kwestii związanych z optymalizacją metodologii pracy.

Dodatkowo posiadacze aktywnej usługi wsparcia technicznego mogą liczyć na:

  • darmową zmianę serwera licencji Ansys,
  • zniżki na udział w kursach otwartych i na zamówienie,
  • rabaty na konsultacje,
  • bezpłatne uaktualnienia do najnowszej wersji – Ansys dwa razy w roku publikuje nową wersję oprogramowania wprowadzając usprawnienia i poprawki,
  • zniżki na udział w konferencji SYMULACJA,
  • dostęp do bazy darmowych dodatków Ansys ACT,
  • darmową bazę materiałów IDAC,
  • bezpłatny udział w organizowanych przez MESco seminariach, wykładach, kursach okolicznościowych.

Prowadzimy również doradztwo techniczne w zakresie sprzętu obliczeniowego HP. Chcemy mieć pewność, że nasi Klienci posiadają optymalną konfigurację sprzętową.

Kontakt do supportu technicznego

32 661 94 42
support[at]mesco.com.pl

Sprawa będzie przekierowana do odpowiednich Specjalistów

Adres email:

info[at]mesco.com.pl
support[at]mesco.com.pl