Wszyscy Klienci posiadający oprogramowanie ANSYS wraz z wykupioną usługą wsparcia technicznego mogą liczyć na silne, merytoryczne wsparcie ze strony MESco. Zachęcamy do korzystania z możliwości bezpośredniego kontaktu z doświadczonymi inżynierami i wieloletnimi użytkownikami oprogramowania ANSYS.
Rodzaje wsparcia technicznego:
- telefoniczne
- mailowe
- Webex
Najwięksi Klienci mogą liczyć na darmowy Support Day - jednodniowe konsultacje z użytkownikami i osobami zarządzającymi procesem projektowym w celu omówienia wcześniej przygotowanych tematów technicznych i kwestii związanych z optymalizację metodologii pracy.
Dodatkowo posiadacze aktywnej usługi wsparcia technicznego mogą liczyć na:
- darmową zmianę serwera licencji ANSYS
- zniżki na udział w kursach otwartych i na zamówienie
- rabaty na konsultacje
- bezpłatne uaktualnienia do najnowszej wersji - ANSYS dwa razy w roku publikuje nową wersję oprogramowania wprowadzając usprawnienia i poprawki
- zniżki na udział w konferencji SYMULACJA
- dostęp do bazy darmowych dodatków ANSYS ACT
- darmową bazę materiałów IDAC
- Bezpłatny udział w organizowanych przez MESco seminariach, wykładach, kursach okolicznościowych
Prowadzimy również doradztwo techniczne w zakresie sprzętu obliczeniowego HP. Chcemy mieć pewność, że nasi Klienci posiadają optymalną konfigurację sprzętową. Więcej o stacjach roboczych HP znajdziesz po tym linkiem.
Kontakt na support techniczny. Sprawa bedzie przekierowana do odpowiednich specjalistów:
32 768 3642
support@mesco.com.pl