Wszyscy Klienci posiadający oprogramowanie ANSYS wraz z wykupioną usługą wsparcia technicznego mogą liczyć na silne, merytoryczne wsparcie ze strony MESco. Zachęcamy do korzystania z możliwości bezpośredniego kontaktu z doświadczonymi inżynierami i wieloletnimi użytkownikami oprogramowania ANSYS. 

Rodzaje wsparcia technicznego:

  • telefoniczne
  • mailowe
  • Webex

Najwięksi nasi Klienci mogą liczyć na darmowy Support Day - jednodniowe konsultacje z użytkownikami i osobami zarządzającymi procesem projektowym w celu omówienia wcześniej przygotowanych tematów technicznych i kwestii związanych z  optymalizację metodologii pracy. 

Dodatkowo posiadacze aktywnej usługi wsparcia technicznego mogą liczyć na: 

  • darmową zmianę serwera licencji ANSYS
  • zniżki na udział w kursach otwartych i na zamówienie
  • rabaty na konsultacje
  • bezpłatne uaktualnienia do najnowszej wersji - ANSYS dwa razy w roku publikuje nową wersję oprogramowania wprowadzając usprawnienia i poprawki
  • zniżki na udział w konferencji SYMULACJA
  • dostęp do bazy darmowych dodatków ANSYS ACT
  • darmową bazę materiałów IDAC
  • Bezpłatny udział w organizowanych przez MESco seminariach, wykładach, kursach okolicznościowych

 Prowadzimy również doradztwo techniczne w zakresie sprzętu obliczeniowego HP. Chcemy mieć pewność, że nasi Klienci posiadają optymalną konfigurację sprzętową. Więcej o stacjach roboczych HP znajdziesz po tym linkiem

Kontakt na support techniczny. Sprawa bedzie przekierowana do odpowiednich specjalistów:

32 768 3642 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.