Szukaj Logowanie Kontakt
             Kontakt Blog Kalendarz

  ANSYS Elite Channel Partner ANSYS Polska ANSYS Logo cropped 164px

ANSYS Elite Channel Partner ansys logo czarne tlo SMALL ANSYS Logo cropped 164px
    ANSYS Elite Channel Partner

zastosowanie bg

Materiały ogólnodostępne:

Źródła materiałów akademickich - online – baza przewodników i filmów instalacyjnych i konfiguracyjnych produktów, filmy samo dokształcające dla początkujących, najlepsze praktyki oraz najczęściej zadawane pytania. Dostępne na ansys.com/academic materiały akademickie online przeznaczone są dla studentów, ale dostępne są one również dla każdego użytkownika produktów akademickich.

Dla Klientów posiadających aktywną usługę TECS (wsparcie techniczne i aktualizacje):

Portal Klienta ANSYS – baza materiałów szkoleniowych i dokumentacji produktów. Portal Klienta ANSYS dostępny jest dla klientów akademickich, którzy posiadają aktualne licencje akademickie Teaching, Research, Associate lub licencje komercyjne. Administratorzy IT oraz kadra naukowa (pracownicy akademiccy – profesorowie, wykładowcy, nauczyciele i pomocnicy badawczy) proszeni są o zarejestrowanie na Portalu Klienta. Portal Klienta ANSYS NIE JEST dostępny dla studentów.

Wsparcie techniczne z MESco dla Klientów posiadających aktywną usługę TECS:

Pomoc techniczna – dostępna dla opiekunów licencji akademickiej (ANSYS Support Coordinator) z aktywną usługą TECS. Wsparcie może być prowadzone w formie telefonicznego bądź mailowego kontaktu z inżynierami firmy MESCO. Zapytania prosimy kierować na maila support@mesco.com.pl bądź telefonicznie pod numer 32 768 36 42.

 

Zakres pomocy technicznej ograniczony jest do

  • Aktualnej i dwóch wersji poprzednich produktów akademickich.

  • Wsparcie podczas ściągania i instalowania oprogramowania akademickiego ANSYS.

  • Ogólna informacja dotycząca ograniczeń modeli, oczekiwanej dokładności.

  • Ogólna pomoc przy interpretacji informacji zawartych w dokumentacji i materiałach online udostępnianych przez firmę ANSYS.

 

Zakres zapytań pomocy technicznej NIE obejmuje następujących:

  • Wsparcia technicznego dla studenckich produktów akademickich ANSYS.

  • Zrozumienia tematu pracy oraz sposobów zastosowania programu, wymagań systemowych i nauki jak można wykorzystać technologię ANSYS w jak najbardziej efektywny sposób.

  • Doradztwa dotyczącego sposobu najlepszego wykorzystania produktów ANSYS w odniesieniu do konkretnych zagadnień.

  • Dostarczania poprawionych geometrii i siatek dla modeli Klienta.

  • Sprawdzania poprawności symulacji i poprawy parametrów w celu uzyskania zbieżnego rozwiązania.

  • Pisania i/lub poprawiania skryptów, rozszerzania lub dostosowania standardowych produktów, w tym wykorzystywanie ANSYS Customization Suite.

  • Doradztwa przy interpretacji wyników.

  • Doradztwa przy planowaniu projektów, obejmującego harmonogramy pracy.

  • Rozwiązywania problemów powstałych w wyniku działania niestandardowych skryptów i kompilacji własnych modeli użytkownika.

  • Konfigurowania bądź rozwiązywania kwestii wynikających z błędnych ustawień sprzętowych lub z oprogramowania nie należącego do firmy ANSYS w tym systemów operacyjnych.

  • Darmowych szkoleń w tym szkolenia internetowe. Poprzez Portal Klienta ANSYS dostarcza filmy, instrukcje, tutoriale oraz inne materiały szkoleniowe.

 

MESco rezerwuje sobie prawo do odmowy udzielenia wsparcia technicznego w przypadku zbyt częstych zapytań. Staramy się odpowiadać jak najszybciej i choć większość zapytań znajduje natychmiastową odpowiedź prosimy o cierpliwość w przypadku przedłużającego się terminu odpowiedzi. Przez zadaniem zapytania, prosimy o upewnienie się, że mieści się ono w zakresie przedstawionym powyżej.

ANSYS WORKBENCH

KALENDARZ

Oprogramowanie

SZKOLENIA

ZASTOSOWANIA