Mesco

Start -> PROGRAMY -> STREFA AKADEMICKA -> Wsparcie techniczne produktów akademickich

MESco | ANSYS Channel Partner w Polsce - Programy w naszej ofercie

ZASADY UDZIELANIA WSPARCIA TECHNICZNEGO DLA PRODUKTÓW AKADEMICKICH


ANSYS oraz MESCO zapewnia następujące formy wsparcia technicznego dla produktów akademickich ANSYS:


  • Źródła materiałów akademickich - online – baza przewodników i filmów instalacyjnych i konfiguracyjnych produktów, filmy samo dokształcające dla początkujących, najlepsze praktyki oraz najczęściej zadawane pytania. Dostępne na ansys.com/academic materiały akademickie online przeznaczone są dla studentów, ale dostępne są one dla każdego użytkownika produktów akademickich.
  • Portal Klienta ANSYS – baza materiałów szkoleniowych i dokumentacji produktów. Portal Klienta ANSYS dostępny jest dla klientów akademickich, którzy posiadają aktualne licencje akademickie Teaching, Research, Associate lub licencje komercyjne. Administratorzy IT oraz kadra naukowa (pracownicy akademiccy – profesorowie, wykładowcy, nauczyciele i pomocnicy badawczy) proszeni są o zarejestrowanie na Portalu Klienta. Portal Klienta ANSYS NIE JEST dostępny dla studentów.
  • Pomoc techniczna – dostępna dla opiekunów licencji akademickiej (ANSYS Support Coordinator) z aktywną licencją, do której dokupiona została usługa TECS. Może być w formie telefonicznego bądź mailowego kontaktu z inżynierami firmy MESCO. Zapytania prosimy kierować na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. bądź telefonicznie pod numer +48327683642.

Zakres pytań pomocy technicznej ograniczony jest do następujących:

  • Wsparcie techniczne jest zapewniane wyłącznie dla aktualnej i dwóch wersji poprzednich produktów akademickich.
  • Wsparcie podczas ściągania i instalowania oprogramowania akademickiego ANSYS.
  • Ogólna informacja dotycząca ograniczeń modeli, oczekiwanej dokładności.
  • Ogólna pomoc przy interpretacji informacji zawartych w dokumentacji i materiałach online udostępnianych przez firmę ANSYS.

Zakres zapytań pomocy technicznej NIE obejmuje następujących:

  • Wsparcia technicznego dla studenckich produktów akademickich ANSYS.
  • Zrozumienia tematu Państwa pracy oraz Waszych sposobów zastosowania programu, wymagań systemowych i nauki jak można wykorzystać technologię ANSYS w jak najbardziej efektywny sposób.
  • Doradztwa dotyczącego sposobu najlepszego wykorzystania produktów ANSYS w odniesieniu do konkretnych zagadnień.
  • Dostarczania poprawionych geometrii i siatek dla Państwa modeli.
  • Sprawdzania poprawności symulacji i poprawy parametrów w celu uzyskania zbieżnego rozwiązania.
  • Pisania i/lub poprawiania skryptów, rozszerzania lub dostosowania standardowych produktów, w tym wykorzystywanie ANSYS Customization Suite.
  • Doradztwa przy interpretacji wyników.
  • Doradztwa przy planowaniu projektów, obejmującego harmonogramy pracy, wymagania stacji roboczych, itp.
  • Rozwiązywania problemów powstałych w wyniku działania niestandardowych skryptów i kompilacji własnych modeli użytkownika.
  • Konfigurowania bądź rozwiązywania kwestii wynikających z błędnych ustawień sprzętowych lub z oprogramowania nie należącego do firmy ANSYS w tym systemów operacyjnych.
  • Szkolenia bezpośredniego (obejmującego każdą formę szkolenia, w którym występuje bezpośredni kontakt z instruktorem, np. szkolenia internetowe). Proszę zauważyć, że poprzez Portal Klienta ANSYS dostarcza Państwu filmy, instrukcje, tutoriale oraz inne materiały szkoleniowe.

MESCO rezerwuje sobie prawo do odmowy udzielenia wsparcia technicznego klientom akademickim wymagającym zbyt częstego wsparcia (tj. nadużywającym naszego wsparcia technicznego). Proszę o pozwolenie nam na udzielenie odpowiedzi na Państwa zapytania wspierające w rozsądnym czasie oraz o upewnienie się, że Państwa zapytania mieszczą się w zakresie przedstawionym powyżej.

zgłoś błąd na stronie Design by Adam Łokieć
U:| |   O:| |